1933 yılından beri piyasada var olan giyim ve aksesuar markası Lacoste, iklim değişikliğine dikkat çekmek için logosunu değiştiriyor.

İklim değişikliği etkisini her geçen gün artırırken önemli markalar da farkındalık kazandırmak için önemli adımlar atıyor. Fransız giyim markası Lacoste, piyasaya çıktığı ilk günlerden beri imza logosu olan “timsah”la akıllarımızda yer etti. Ancak marka iklim değişikliğine ve iklim değişikliğinden kaynaklı soyu tükenme tehlikesi altında olan hayvanlara dikkat çekmek için logusunu değiştirme kararı aldığını açıkladı.

1/11

İlginizi Çekebilir  İklim değişikliğinin yavaşlamasına yardımcı yeni bir yöntem; kaya tozu uygulaması

Lacoste tişörtleri üzerinde yer alacak yeni logoların detayları

Geçtiğimiz yıl Avustralya yakınlarındaki bir adada yaşayan küçük bir kemirgen, iklim değişikliğine bağlı olarak soyu tükenen ilk memeli türü olarak kayıtlara geçti. Bununla birlikte pek çok canlı türünün de yaşamı tehdit altında. Buna dikkat çekmek için bir süreliğine imza logusundan vazgeçen Lacoste, nesli tükenmekte olan canlıları ürünlerine işleyecek. Markanın yaptığı açıklamaya göre nesli tükenmekte olan 10 hayvan türü markanın polo yaka tişörtleri üzerinde yer alacak.