Londra Moda Haftası kapsamında birbirinden özgün tasarımlar önümüzdeki günlerde dijital platform üzerinden moda severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor.

İngiliz Moda Konseyi (BFC)’nin de kararıyla online olarak gerçekleşecek Londra Moda Haftası’nda koleksiyonlar, tasarımcılara da esneklik sağlaması bakımından sezon ve cinsiyet farkı olmaksızın sergilenecek. Ticari ve tüketici kitlelerin kullanabileceği etkinliğe www.londonfashionweek.co.uk adresli internet sitesi üzerinden erişilebilecek.

İlginizi Çekebilir  The North Face ile Çadırdan Çantaya Çevreci Dönüşüm [Video]

İngiliz Moda Konseyi Genel Müdürü Caroline Rush CBE yapılacak olan etkinlikle ilgili olarak şu yorumlarda bulundu: “Bu etkinlik geleceğe yönelik iş birliği, yenilik ve değişim yapmak için iyi bir fırsat. Birçok kimse Londra Moda Haftası’nı sadece defile etkinliği olarak değil toplum, kimlik ve kültür üzerindeki etkisi bakımından da benimsemiştir. Hali hazırdaki salgından sonra çoğumuzun içinde yaşadığı toplum ve hayatımızı nasıl yaşadığımız, bununla başa çıktığımızda nasıl iş kurmak istediğimiz ile ilgili köklü bir değişim olacak. Bu krizin öte yanında sürdürülebilirlik, yaratıcılık ve değer verdiğiniz ürün, saygı, değer olmasını umut ediyoruz. Bir kültürel moda haftası platformu oluşturarak, dijital inovasyonu günümüzde ihtiyaçlarımıza en uygun şekilde uyarlıyoruz ve gelecek için küresel bir vitrin inşa ediyoruz. Tasarımcılar kendilerine ait hikayeleri ve sahip oldukları koleksiyonları daha geniş küresel bir toplulukla paylaşacak; kişisel bakış açılarının yanında bu zor zamanların da onlara tonla ilham vereceğini umuyoruz. İngiliz modası bununla bilinir.”

1/4
İlginizi Çekebilir  Doğallık, Yaşam ve Sürdürülebilirliğin Yansıması; Mavi All Blue Serisi[Video]

Londra Moda Haftası 2020’de Kültür ve Teknoloji Bir Arada

Londra Moda Haftası Haziran 2020, Londra’nın çok kültürlü bir metropol olduğu önemine vurgu yapacak olup bu olağanüstü zamanlarda İngiliz moda işletmeleri ve yaratıcılarına ses getirerek kendilerini ifade etmelerine fırsat verecek. Moda topluluğunu bir araya getiren platform, tasarımcılardan, yaratıcılardan, sanatçılardan ve marka ortaklarından özel multimedya içeriği sunarak iş birliği yapacak; moda, kültür ve teknolojiyi bir araya getirecek. Bu yeni dijital deneyim küresel olarak seyircisine açık olacak ve aynı zamanda sosyal bir buluşma noktası olarak hizmet edecek. Bunun yanı sıra görüşmeler, podcastler, tasarımcı günlükleri, web seminerleri ve dijital showroomlar sunarak tasarımcıların trend severlere mevcut koleksiyonlar ve perakendeciler aracılığıyla gelecek sezonun ürün siparişleri üzerinden satış yapabilmelerini sağlayacak.