2 yıllık bir çalışmanın ardından Felty Skin adında vegan ve çevre dostu bakım ürünlerini piyasa sunan Rihanna, sürdürülebilirlik konusunda adım atan isimler arasına katılıyor.

Kullanıcı alışkanlarının daha sürdürülebilirlik odaklı ürünlere yönlendirilmesi konusunda son dönemlerde önemli gelişmeler karşımıza çıkıyor. Büyük markaların yanı sıra dünyaca ünlü sanatçıların hayata geçirdiği girişimler, dikkat çekme konusunda oldukça başarılı. Geçtiğimiz günlerde Cameron Diaz’ın hayata geçirdiği vegan şarap markası üzerinde mutfak başlığı altında öne çıkan bu sürece Rihanna da dahil oldu. Kozmetik marka girişimi Fenty Skin çatısı altında çevre dostu malzemeler kullanılarak üretilecek olan cilt bakım ürünleri, vegan niteliğiyle de meraklılarının dikkatini çekeceğe benziyor.

1/3

Rihanna imzalı Fenty Skin markası ilk aşamda üç vegan ürünle piyasaya çıkıyor

2020’nin başlarında vegan deri giyim serisiyle moda ödülüne layık görülen başarılı sanatçının, sürdürülebilirlik odaklı ürünlere olan ilgisi aslında çok da yeni sayılmaz. Nitekim başarılı sanatçının daha önce hayata geçirdiği bu tarz ürünler üzerinden Vegan kurumu PETA tarafından “Modada Şefkat Ödülü”ne layık görüldüğü de biliniyor. Yaptığı açıklamalarda vegan cilt bakım ürünleri üzerinden Fent Skin üzerinde iki yıllık bir çalışma gerçekleştirdiğini ifade eden Rihanna, ürünlerin ambalajlarının da tamamen geri dönüştürülebilir ve çevre dostu olmasına özen gösteriyor.

İlginizi Çekebilir  Bitkisel bazda üretilmiş "en gerçekçi" vegan biftek

İki yıllık geliştirme sürecinde tüm ürünleri klinik olarak test edilip onaylanan Fenty Skin markası, kullanıcılarının cildini daha sağlıklı hale getirmeyi vadediyor. Formüllerde gözenekleri kapamaya ve cilt üzerindeki lekeleri hedeflemeye yardımcı bileşenler yer alıyor. 31 Temmuz itibarıyla üç farklı ürün üzerinden piyasaya çıkan markanın koleksiyonunda temizleyici, toner-serum ve nemlendirici bulunuyor. Ürünlerin fiyatlarıysa sırasıyla 25, 28 ve 35 dolar.